loading...
سايت آموزشي زرين
رضا صمدي بازدید : 25754 چهارشنبه 29 شهریور 1391 نظرات (1)
رمز و کد تقلب (چیت) برای بازی The Elder Scrolls V Skyrim  + تصاویر محیط بازی و توضیحات آن
|رمز بازی Skyrim برای اولین بار در میان تمام وب سایت های فارسی زبان |

The Elder Scrolls V Skyrim
The Elder Scrolls V Skyrim می توانید این بازی فوق العاده زیبا را در 2 DVD به صورت اوریجینال و  بسته بندی شکیل از فروشگاه گیم باز با قیمت 3400 تومان سفارش دهید و  در سریعترین زمان ممکن در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

دریافت رمز برای بازی در ادامه مطلب
رمز و کد تقلب بازی فوق العاده The Elder Scrolls V Skyrim

این بازی دارای ورژن های بسیاریست که هر ورژن ترینر خاص خود را دارد و خیلی از ورژن های بازی دارای ترینر نیستند , برای همین در بعضی از مراحل بازی دچار مشکل خواهیم شد چون بدون تقلب نمیتوان کاری از پیش برد .
کدهایی که امروز به شما معرفی میکنم قابل اجرا در تمامی نسخه های بازی از قبیل نسخه کامل و نسخه بلک باکس میباشد و دیگه نیازی به ترینر نخواهید داشت.
برای وارد کردن رمز ها اول وارد بازی بشید و بعد دکمه ~ رو فشار بدین تا کادری برای وارد کردن رمز ها یا همون کد تقلب (چیت) باز بشه , بعد میتونین یکی از کدهای زیر رو وارد کنین و Enter رو بزنید تا رمز فعال بشه.

مهم : هنگام وارد کردن رمز ها [ ] را وارد نکنید , جای فاصله ها را هم حتما بگذارید .

رمز ها :
خون,قدرت و جادو بینهایت = tgm

افزایش سطح لول : advancepclevel

فعال شدن تمام جادوها : psb

کامل شدن مراحل یا ماموریت ها : caqs

تنظیم شهرت شخصیت : setpcfame

تنظیم رسوایی شخصیت :  setpcinfamy

کشتن تمام دشمنان اطراف : killall

تغییر جنسیت : sexchange

افزایش سطح لول یک مهارت خاص : [player.incpcs [skill name

افزایش پول : [player.additem 0000000f [number

افزایش قفل باز کن : [player.additem 0000000a [number

افزایش سطح خون : [health [number

افزایش سطح قدرت: [player.setav stamina [number

افزایش سطح جادو : [player.setav magicka [number

  منبع : WwW.GameOpen.Mihanblog.Com
لطفا در صورت کپی برداری نام منبع را ذکر کنید , با تشکر 

در صورت مواجهه شدن با مشکل سوالات خود را در نظرات همین پست مطرح کنید , نظرات  سایت هر روز بررسی و پاسخ داده می شوند.

نقد و توضیحات بازی The Elder Scrolls V Skyrim

اگر نسخه ی قبلی این بازی که عنوان Oblivion را به خود اختصاص داده بازی کرده باشید، خواهید دانست که سری Elder Scrolls جزو برترین RPG های تاریخ هستند. نسخه ی قبلی این بازی، هنوز هم در بین گیمر ها طرفداران زیادی دارد که هنوز نیز این بازی را انجام میدهند. این بار برخلاف گذشته به محض وارد شدن به گفتگو با افراد , دوربین روی صورت اونها زوم نمیشه و حالتی طبیعی تر داره. مثلآ ممکنه یک شخصیت در حالی که قدم میزنه و کارهای خودش رو انجام میده با شما صحبت کنه و هر از گاهی هم نگاهی به شما بندازه و به صحبتش ادامه بده. صورت ها بسیار بهتر از قبل طراحی شدن و دیگه حالت مصنوعی ندارند. جنگیدن و نبرد در Skyrim دینامیک تر و تاکتیکی تر شده. هر دست برای یک کار هست. مثلآ با یک دست جادو زده و با دست دیگه از سلاح های خود استفاده می کنین. طراحان بازی زمان زیادی رو صرف طراحی اسلحه ها و احساس متفاوت هرکدوم در زمان در دست گرفتن کردن و حس نبردها رو هم بهتر و طبیعی تر از قبل طراحی کردن. دشمنان مختلفی از زامبی ها , ترول ها , اسکلت ها , غول های عظیم الجثه و ارواح یخی گرفته تا عنکبوت های عظیم , اژدهایان , گرگ ها , اسب ها , ماموت ها و ببرهای دندان شمشیری و … رو در بازی شاهد خواهیم بود.

Quest ها هم مثل نبردهای بازی دینامیک تر شده و شما نسبت به شخصیتی که پرورش دادین , با Quest های متفاوتی روبرو میشین. مثلآ کسی که از جادوها زیاد استفاده میکنه , ممکنه با یک جادوگر روبرو شده و مآموریتی رو از اون بگیره در حالی که فردی که از اسلحه ها استفاده میکنه شاید اصلآ اون جادوگر رو نبینه. همچنین Quest ها نسبت به Level و مهارت های شما طراحی میشن. برای مثال همون مآموریتی که در بالا ذکر شد (نجات دختر) زمانی به شما داده میشه که توانایی نبرد با دشمنان اون قسمت رو داشته باشین و قدرت دشمنان حدودآ به شما نزدیک باشه. در Oblivion وقتی آیتمی رو روی زمین رها می کردین , اون آیتم همون جا باقی می موند ولی در Skyrim موقعیت های مختلفی در این زمینه پیش میاد. مثلآ شما خنجری رو به هر دلیلی (نداشتن جای کافی) رها می کنین و ممکنه یک پسربچه اون رو برداشته و دنبال شما بیاد تا خنجر رو به شما بده ! یا چند نفر اون خنجر رو پیدا کنن و برای صاحب شدنش با همدیگه بجنگن !

موتور بازی کاملآ جدید هست. برف ها به صورت دینامیک و پویا شروع به بارش میکنن , درخت ها و شاخه ها نسبت به جهت باد حرکت میکنن و رودخانه ها به زیبایی تمام در جریان هستند. زاویه سوم شخص پیشرفت زیادی داشته و این پیشرفت از طریق تصاویر بازی مشخصه. گزینه ای برای حذف HUD وجود داره تا بازیکنان بتونن بدون وجود نوشته ها و تصاویر مختلف دور صفحه به بازی خودشون ادامه بدن. بازیکن میتونه فواصل طولانی رو با دویدن کوتاه کنه یا از Fast Travel برای رفتن به مکان هایی که قبلآ اونجا بوده استفاده کنه. شهر میتونه مورد حمله اژدها قرار بگیره و شاید موجودات دیگه هم به شهر حمله کنن. همچنین بازیکن میتونه با NPC های مختلف , دوئل به سبک غربی رو تجربه کنه.

بازی در بخش شمالی Skyrim رخ میده و داستان اون به ۲۰۰ سال پس از اتفاقات Oblivion میپردازه. بازیکن به عنوان یکی از Dragonborn ها باید از بازگشت اژدهایان طبق پیش گویی جلوگیری کنه. مرشد شخصیت اصلی هم یکی از آخرین Blade های باقی مونده هست. (Blade ها افراد بلند مرتبه ای هستن که توی نسخه های قبلی هم حضور داشتن و شما میتونستین عضوی از اونها بشین) . بازی شامل ۵ شهر بسیار بزرگ خواهد بود و مثل همیشه پر از سیاهچال ها , غارها و مناطق زیرزمینی و مخفیست. تنوع محیط های بازی هم از نسخه های پیشین بیشتر خواهد بود.

Skyrim نام سرزمینی در شمال دنیای Tamriel و همینطور شمال سرزمین Cyrodiil (دنیای Oblivion) است.

Skyrim که با نام The Old Kingdom of the Fatherland نیز شناخته می شود، اولین مکانی در Tamriel بود که توسط انسان ها برای اقامت برگزیده شد. انسان هایی که از دنیای Atmora در شمال (به علت جنگ داخلی که در Atmora وجود داشت) به آنجا مهاجرت کردند. صدها سال پیش، شخصی با نام Ysgramor که به همراه یاران خود از جنگ داخلی Atmora فرار کرده بود به Skyrim رسیدند. Elf ها که در Skyrim حکمرانی می کردند ابتدا با انسان ها کاری نداشتند، اما وقتی پیشرفت ها و قدرت گرفتن آن ها را دیدند به انسان ها حمله کرده و آن ها را قتل عام کردند. تنها Ysgramor و دو پسرش توانستند از آن مهلکه بگریزند و به Atmora بازگردند. حال که بعد از سالها Atmora اتحاد و یکپارچگی خود را به دست آورده بود، فرصتی برای Ysgramor به وجود آورد تا از این اتحاد استفاده کرده و Elf ها را از Skyrim بیرون کند. او با ارتشی 500 نفره که از بهترین قهرمانان Atmora تشکیل شده بود به Syrim هجوم آورد و Elf ها را شکست داد تا اولین امپراطوری انسان ها در Tamriel را تشکیل دهد.

داستان بازی حدود 200 سال بعد از Oblivion اتفاق می افتد، زمانی که Skyrim به هرج و مرج و کشت و کشتار گرفتار شده است. با مرگ آخرین پادشاه Skyrim ، ـ Elf ها دوباره قدرت گرفته، جنگجویان شجاع Blade از بین رفته و Nord ها به خون هم تشنه اند. جنگی داخلی در شرف وقوع است و از طرف دیگر سر و کله اژدهای بزرگی که از زمان های دور پیش گویی شده بود نیز پیدا شده است. شما آخرین بازمانده از نسل اژدها زاده ها هستید، یک اژدهاکش مسح شده توسط خدایان که برای مبارزه و دفع این خطر به سرزمین Skyrim آمده اید. راهنما و همراه شما یکی از آخرین بازماندگان Blade با نام Esbern است.

از لحاظ جغرافیایی، Skyrim ناهموارترین قسمت در دنیای Tamriel است. 5 تا از بلندترین قله های تمام Tamriel در Skyrim قرار دارد. علاوه بر این، Skyrim سرزمینی به شدت سرد و برفی است و گرگ نماهای زیادی (اکثرا در شمال آن) زندگی میکنند. تنها قسمت غربی Skyrim ، صاف و هموارتر است که باعث شده جمعیت بیشتری نیز در آن قسمت ساکن باشد. بقیه قسمت های Skyrim را کوهستان های بلند یا دره های عمیق تشکیل داده اند. محصولات مختلفی، از گندم گرفته تا توت فرنگی در Skyrim کشت می شود. اما به علت آب و هوای سرد، Skyrim تنها مکانی در Tamriel است (به جز بعضی قسمت ها در شمال Morrowind و High Rock) که در آن شراب الکلی معروف Nord ها با نام Rotgut ساخته می شود. زیرا علاوه بر ترکیبات مورد نیاز خاص آن که اکثرا در Skyrim کشت می شود، در هنگام عصاره گیری باید چندین بار در هوای فوق العاده سرد منجمد شود. با وجود ممنوع بودن این نوشیدنی برخی افراد به صورت مخفیانه از آن استفاده می کنند. پنج شهر بزرگ در Skyrim وجود دارد، از مناطق قطبی و یخ زده گرفته تا کوه ها و صخره های عظیم سنگی. حیات وحش Skyrim نیز متنوع تر از Oblivion است و گونه های جدید جانوری مانند ماموت های بزرگ و ببرهای دندان شمشیری نیز اضافه شده است. غارها و مناطق زیر زمینی همچنان بخش های قابل توجهی از بازی را تشکیل داده و این بار بسیار متنوع تر شده اند.

TES V: Skyrim از موتوری کاملا جدید استفاده می کند. وضوح تکستچرها بالاتر رفته و جزئیات بسیار بیشتر شده اند، تمام اشیاء دارای سایه خواهند بود و فاصله دید (Draw Distance) و چشم اندازها ارتقا یافته، زیباتر شده و به طور کلی دنیای بازی زنده تر از Oblivion شده است. طراحی کاراکتر ها و انیمیشن آن ها به شدت ارتقا یافته و طبیعی تر شده اند. علاوه بر این زاویه اول شخص بدون HUD اضافه شده و زاویه سوم شخص نیز بهبود یافته است.

مبارزات بازی بهبود زیادی یافته اند. شما می توانید هر دو دست خود را همزمان با سلاح ها و جادوهای مختلف مسلح کنید (حتی به صورت ترکیبی) و علاوه بر این دو عدد از یک سلاح را به صورت Dual Wield استفاده کنید. منوی جدید و قابل شخصی سازی بازی، عوض کردن و استفاده کردن از سلاح های مختلف را آسان تر کرده است و شما می توانید در هنگام نبرد سلاح خود را عوض کنید.

Bethesda سیستم کلاس ها و مکانیزم Level گیری را دوباره طراحی کرده است. تعداد Skill ها از 21 عدد که در Oblivion بود، به 18 عدد کاهش پیدا کرده است. Skill های بازیکنان هر چقدر بیشتر استفاده شوند، بیشتر هم ارتقا میابند. همچنین Level گیری نیز با میزان Skill شما رابطه مستقیم دارد. Todd Howard ، طراح بازی می گوید: "ارتقای یک Skill از 34 به 35 لول شما را بیشتر ارتقا می دهد تا اینکه همان Skill از 11 به 12 ارتقا یابد." بازیکنان همچنین می توانند از Level 50 نیز فراتر بروند، اما از آنجا به بعد لول گیری بسیار سخت تر و آهسته تر می شود. 

بزرگترین تغییر، در سیستم Class هاست. سیستم Class (که در ابتدای بازی یک Class انتخاب می کردید) به طور کامل برداشته شده و به جای آن Bethesda سیستم Perk های Fallout 3 را در بازی پیاده کرده است. در این سیستم با گرفتن هر Level قابلیت های جدیدی به کاراکتر خود می توانید اضافه کنید. مثلا افزایش قدرت ضربات خنجر که مخفیانه به دشمن وارد می کنید (Stealth Attack) یا توانایی شکستن زره دشمن با استفاده از ضربه گرز. 
Quest (ماموریت) های بازی بسیار Dynamic تر شده اند. در واقع ماموریت هایی که با آن ها در طول بازی روبرو می شوید کاملا بستگی به نوع بازی کردن شما دارد. به عنوان مثال، اگر شما در طول بازی به استفاده از جادو تمایل بیشتری نشان دهید، بعضی جادوگران ممکن است با شما آشنا شده و ماموریتی به شما بدهند، در صورتی که اگر به استفاده از شمشیر تمایل داشتید با شما کاری نداشتند. یا اگر مغازه داری را کشتید که قرار بود به شما ماموریتی بدهد، خواهر او مغازه را به ارث می گیرد و قبل از اینکه او ماموریت را بدهد، به شما اظهار تنفر می کند!
قابلیت های جدیدی با نام Dragon Shouts به بازی اضافه شده است. وقتی اژدهایی را بکشید این قابلیت ها را به دست خواهید آورد. Dragon Shout ها شامل  Teleport کردن، آهسته کردن زمان و احضار اژدهایی که برای شما بجنگد، خواهد بود. تقریبا 20 عدد Dragon Shout وجود دارد که می توانید در طول بازی بگیرید و با کشتن هر اژدها این Dragon Shout ها قدرتمندتر می شوند. تعداد کمی از افراد دیگر هم در بازی وجود دارند که می توانند از Dragon Shout استفاده کنند. 
همانند Oblivion بخش قابل توجهی از بازی را صحبت کردن با NPC ها و مردم تشکیل می دهد. در Oblivion وقتی با کسی صحبت می کردید، همه چیز می ایستاد و دوربین روی صورت شخص زوم میشد! اما Bethesda در Skyrim این بخش را فوق العاده طبیعی تر ساخته است. این بار NPC ها در هنگام صحبت کردن می توانند راه رفته و فعالیت روزمره خود را نیز انجام بدهند. کارهای بیشتری هم در شهرها قابل انجام است از جمله کشاورزی، معدن کاری، چوب بری و آشپزی. 
Bethesda سیستم منوی بازی را نیز کاملا دوباره طراحی کرده است. Howard از Apple iTunes به عنوان منبع الهام خود در این زمینه نام برده است. منوی قطب نما شکل بازی از چهار قسمت Skill, Inventory, Map و Magic تشکیل شده است. سلاح ها و جادوها می توانند در جهت های دلخواه D-Pad دسته قرار داده بشوند و با فشردن هر جهت سلاح مورد نظر در دستان کاراکتر مجهز شود. تمام آیتم ها نیز به صورت کامل و سه بعدی طراحی شده و می توان آن ها را در منو نگاه و بررسی کرد.
Minimum Specs

Windows 7/Vista/XP PC (32 or 64 bit)
Processor: Dual Core 2.0GHz or equivalent processor
2GB System RAM
6GB free HDD Space
Direct X 9.0c compliant video card with 512 MB of RAM
DirectX compatible sound card
Internet access for Steam activation
 
Recommended Specs

Windows 7/Vista/XP PC (32 or 64 bit)
Processor: Quad-core Intel or AMD CPU
4GB System RAM
6GB free HDD space
DirectX 9.0c compatible NVIDIA or AMD ATI video card with 1GB of RAM (Nvidia GeForce GTX 260 or higher; ATI Radeon 4890 or higher).
DirectX compatible sound card
Internet access for Steam activation
 
عکس و تصاویر بازی The Elder Scrolls V Skyrim

The Elder Scrolls V Skyrim
The Elder Scrolls V Skyrim
The Elder Scrolls V Skyrim
The Elder Scrolls V Skyrim
The Elder Scrolls V Skyrim
The Elder Scrolls V Skyrim
The Elder Scrolls V Skyrim
The Elder Scrolls V Skyrim
The Elder Scrolls V Skyrim
The Elder Scrolls V Skyrim
The Elder Scrolls V Skyrim
The Elder Scrolls V Skyrim
The Elder Scrolls V Skyrim
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط soheil در تاریخ 1391/07/26 و 14:59 دقیقه ارسال شده است

chand ta az ramza kar nemikone .
oonayi k chand bakhsh hastan kar nemikone
ye bakhshia kar mikone .
mesalan man ino chejoori bayad benevisam ?
advancepclevel
player.setav stamina
??


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظرشمادرسايت ما ؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 73
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 125
  • بازدید ماه : 377
  • بازدید سال : 6,556
  • بازدید کلی : 109,133
  • کدهای اختصاصی